ACCA

FAQ rejestracji Accelerate - najważniejsze pytania i odpowiedzi

Jesteś w trakcie internetowej rejestracji w ACCA w ramach programu Accelerate i masz pytanie lub wątpliwość? Zapoznaj się z poniższym zestawem najczęściej pojawiących się pytań i odpowiedzi.

 

Jeśli masz wątpliwości lub problemy z rejestracją Accelerate – zawsze sprawdź w pierwszej kolejności, czy wypełniasz formularz online zgodnie z przewodnikiem po rejestracji Accelerate (do pobrania tu >>).

 

1.Gdzie znajduje się internetowy formularz rejestracyjny?

Internetowy formularz do rejestracji w ACCA w ramach programu Accelerate znajdziesz na tu >>

 

2.Nie wiem, w jaki sposób wypełnić formularz rejestracyjny. Gdzie znajdę informację?

Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w przewodniku po rejestracji Accelerate (do pobrania tu >>).

Zapraszamy również do udziału w jednym ze spotkań z przedstawicielami biura ACCA. Dowiesz się na nich, w jaki sposób możesz zarejestrować się w ACCA w ramach programu Accelerate, a także jakie są jego zasady i korzyści:

  • weź udział w spotkaniu Accelerate na Twojej uczelni - sprawdź terminy w Kalendarium ACCA>>,
  • wybierz pasujący termin i zapisz się na jedno z internetowych spotkań rejestracyjnych: zapisy online>>

 

3.Do kiedy muszę wypełnić i wysłać internetowy formularz rejestracyjny, aby skorzystać z programu Accelerate?

Masz na to czas tylko do końca czerwca 2017 r.

 

4.Jestem w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego. Nie wyświetla mi się pole do wpisania kodu Accelerate. 

Upewnij się, że:

  • Twoja przeglądarka internetowa ma odblokowane „wyskakujące okienka”,
  • w kroku 3. „Your details” w odpowiedzi na pytanie „Employment status” wybrałeś „Studying with an ACCA partner Programme”.

 

5.Nie mogę wgrać dokumentów w kroku 6. „Supporting documents” – dlaczego?

Upewnij się, że dodawane dokumenty:

  • są w jednym z akceptowanych przez formularz formatów: PDF.; JPG.; JPEG.,
  • w nazwie (pliku) nie mają polskich znaków, znaków specjalnych, spacji,
  • nie przekraczają maksymalnej akceptowalnej przez formularz wielkości (zwróć na to szczególną uwagę, jeśli problem pojawia się przy dodawaniu zdjęcia).

 

6.Formularz rejestracyjny nie akceptuje płatności kartą. Dlaczego?

Upewnij się, że

  • poprawnie wpisałeś dane z karty,
  • karta jest ważna,
  • karta ma możliwość dokonywania międzynarodowych transakcji online,
  • limit na międzynarodowe transakcje online to minimum 79 GBP.

Ustawienia te możesz sprawdzić/zmienić poprzez swoje konto bankowe online lub poprzez bezpośredni kontakt z przedstawicielem banku.

 

7.Czy muszę wypełnić cały formularz rejestracyjny od razu?

Nie, formularz możesz zapisywać i wracać do niego wielokrotnie. Aby zapisać formularz należy kliknąć czerwony „przycisk” nad formularzem „Save & come back later”. Koniecznie zapisz i zapamiętaj przypisany Ci „Reference number”!.

 

8.Jak wrócić do wypełniania częściowo uzupełnionego i zapisanego formularza?

Wejdź na stronę: portal.accaglobal.com >>  i zaloguj się podając, jako:

  • Username – przypisany Ci „Reference number”,
  • Password – hasło, które podałeś w „Krok 1.” formularza rejestracyjnego.

 

9.Po wypełnieniu całego formularza i opłaceniu opłaty rejestracyjnej („Initial registration fee”) straciłem dostęp do formularza. Czy to błąd?

Nie, mechanizm zadziałał poprawnie. Po wysłaniu internetowego formularza rejestracyjnego Twoje zgłoszenie, wraz z dołączonymi dokumentami, jest sprawdzane przez centralę ACCA. W tym czasie nie masz już możliwości nanoszenia zmian, a co za tym idzie – nie masz dostępu do formularza rejestracyjnego.

 

10.Czy i kiedy dostanę potwierdzenie rejestracji w ACCA w ramach programu Accelerate?

Jeśli formularz został wypełniony poprawnie potwierdzenie rejestracji otrzymasz w ciągu kilku dni roboczych (max. 10) na adres e-mail wskazany podczas rejestracji. Wtedy też uzyskasz dostęp do swojego konta studenta ACCA (myACCA).

 

11.Nie dostałem e-maila z potwierdzeniem rejestracji w ACCA w ramach programu Accelerate.

Sprawdź folder „Spam” i „Kosz” w swoim programie pocztowym. Spróbuj także zalogować się na konto studenta ACCA (myACCA).

 

12. W e-mailu potwierdzającym rejestrację w ACCA w ramach programu Accelerate znajduje się informacja o konieczności opłacenia zwolnień z egzaminów ACCA. Czy oznacza to, że nie zostałem przyjęty do programu Accelerate?

Nie. E-mailowe potwierdzenia rejestracji w ACCA wysyłane są automatycznie do wszystkich osób rejestrujących się w ACCA, także na standardowych zasadach. Jeśli chcesz upewnić się, że Twoja rejestracja przebiegła prawidłowo i zwolnienia z egzaminów ACCA zostały Ci przyznane zgodnie z zasadami programu, zaloguj się na swoje konto studenta ACCA (myACCA).

13.W jaki sposób mogę zalogować się na konto studenta ACCA (myACCA)

Wejdź na stronę: portal.accaglobal.com  i zaloguj się podając jako:

  • Username – przypisany Ci „ACCA student number/ID” (wcześniejszy „Reference number”),
  • Password – hasło, które podałeś w „Krok 1.” Formualrza rejestracyjnego.

 

15-05-2017