ACCA

Finance Manager

Nagłówek ogłoszenia Trenkwalder (1)

Wstęp (info o firmie)

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Skrócony wstęp

Poszukujemy Finance Managera dla stabilnej i dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmy zlokalizowanej w Krakowie. Zakres odpowiedzialności obejmuje 4 kraje Europy Środkowej w obszarach: analiz finansowych i budżetowania, wdrażania standardów wspierających procesy biznesowe oraz zarządzania zespołem.

Nazwa stanowiska

Finance Manager

Miejsce pracy

Kraków

Kod referencyjny (jeśli dotyczy)

 

Obowiązki

  • odpowiedzialność za przygotowywanie planów finansowych (rocznych, kwartalnych, miesięcznych) dla 4 krajów,
  • przygotowywanie rocznego budżetu, forecastu oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń,
  • dostarczanie informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych, analizowanie informacji, współtworzenie standardów i wpływ na rozwój systemu finansowego firmy,
  • analiza okresowych raportów o sytuacji finansowej firmy,
  • zapewnienie skutecznej i terminowej koordynacji działań w zakresie finansów firmy,
  • nadzorowanie i rozwój podległego zespołu.

 

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia),
  • 5 - 7 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku,
  • doświadczenie w obszarze analiz finansowych i budżetowania oraz we wdrażaniu ich standardów, zwłaszcza wspierających procesy biznesowe,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • uzyskane lub w trakcie zdobywania kwalifikacji w obszarze finansów (ACCA),
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia,
  • wysoki poziom zdolności przywódczych i predyspozycji interpersonalnych,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • zdolność planowania i organizowania pracy własnej i podległych pracowników,
  • elastyczność w działaniu i zdolność pracy w warunkach stresu,
  • gotowość do podróżowania w celach biznesowych.

 

Oferujemy

  • pracę w stabilnej i systematycznie rozwijającej się firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku,
  • możliwość współpracy na płaszczyźnie międzynarodowej,
  • dyskrecję w procesie rekrutacyjnym,
  • atrakcyjne warunki współpracy uzależnione od posiadanych kwalifikacji zawodowych.

 

Dodatkowe informacje, sposób aplikowania etc.

 

 

  • Pełna treść ogłoszenia dostępna jest na stronie internetowej trenkwalder.pl

 

Klauzula GIODO

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)"

30-03-2017