Zawsze cieszymy się, gdy dostajemy wiadomości od byłych studentów, którzy chcą wrócić do ACCA.
Jeśli nie ma Cię więc na liście studentów ACCA, możesz w każdej chwili aplikować o powrót do organizacji i zarejestrować się ponownie. Ten proces nazywa się re-registration.
Pamiętaj, że bez ponownej rejestracji w ACCA, nie możesz przystępować do egzaminów ACCA ani zapisywać się na nie. Ponowna rejestracja to właściwie JEDEN KROK - wniesienie opłaty. Są na to dwa sposoby:
- karta kredytowa lub karta debetowa - płatność i re-rejestracja są przeprowadzone przez telefon. Jest to sposób najszybszy i najłatwiejszy. Dzwonisz do ACCA Connect pod numer +44 (0) 141 582 2000 (opłata telefoniczna jest jak za połączenia lokalne). Będziesz poproszony o następujące dane: ACCA registration number, adres email, adres pocztowy, standardowe dane karty kredytowej lub debetowej. Po dokonaniu płatności Twoje konto ACCA zostanie natychmiast ponownie aktywowane, odzyskasz dostęp do myACCA i będziesz mógł zapisać się na egzamin ACCA.
- przelew bankowy - aby skorzystać z tej formy płatności, musisz wypełnić formularz ponownej rejestracji i przesłać go wraz z dowodem wpłaty adres emailowy: students@accaglobal.com. Jeśli wybierzesz tę opcję, przygotuj się, że proces ponownego aktywowania Twojego konta ACCA może trwać do 10 dni roboczych. Dopiero, gdy Twoje konto ACCA jest aktywne, możesz zapisać się na egzamin ACCA. Re-registration form jest dostępny na stronie globalnej ACCA (na samym dole strony). WAŻNE! Zanim wypełnisz sekcję payment w formularzu ponownej rejestracji, powinieneś skontaktować się z nami za pośrednictwem lokalnego biura ACCA lub ACCA Connect (+44 (0) 141 582 2000), aby potwierdzić dokładną kwotę do zapłaty.
WAŻNE! Jeśli w ACCA zarejestrował Cię Akredytowany Pracodawca (ACCA Approved Employer) lub Akredytowana Firma Szkoleniowa, skontaktuj się bezpośrednio z nimi, aby pomogli Ci w procesie ponownej rejestracji.
Czekamy na Ciebie :-)
