Zawsze cieszymy się, gdy dostajemy wiadomości od byłych studentów, którzy chcą wrócić do ACCA. Jeśli nie ma Cię więc na liście studentów ACCA, możesz w każdej chwili aplikować o powrót do organizacji i zarejestrować się ponownie. Ten proces nazywa się re-registration.
Pamiętaj, że bez ponownej rejestracji w ACCA, nie możesz przystępować do egzaminów ACCA ani zapisywać się na nie. Ponowna rejestracja to właściwie DWA KROKI:
- wejdź na naszą stronę Contact Us i wybierz opcje I am a Student oraz Student Re-Registration. Potem wypełnij formularz a zespół ACCA Global wyśle Ci wiadomość o konieczności dokonania płatności w ciągu 10 dni. Jeśli płatność nie zostanie dokonana w tym czasie, ponownie zawiesimy Twoje konto.
- dokonaj opłaty (re-registration fee oraz ewentualne zaległe należności):
- karta kredytowa lub karta debetowa - płatność i re-rejestracja są przeprowadzone przez telefon. Jest to sposób najszybszy i najłatwiejszy. Dzwonisz do ACCA Connect pod numer +44 (0) 141 582 2000 (opłata telefoniczna jest jak za połączenia lokalne). Będziesz poproszony o następujące dane: ACCA registration number, adres email, adres pocztowy, standardowe dane karty kredytowej lub debetowej. Po dokonaniu płatności Twoje konto ACCA zostanie natychmiast ponownie aktywowane, odzyskasz dostęp do myACCA i będziesz mógł zapisać się na egzamin ACCA.
WAŻNE! Jeśli w ACCA zarejestrował Cię Akredytowany Pracodawca (ACCA Approved Employer) lub Akredytowana Firma Szkoleniowa, skontaktuj się bezpośrednio z nimi, aby pomogli Ci w procesie ponownej rejestracji.