Coraz więcej firm w Polsce dołącza do globalnego grona ACCA Approved Employers. Dla aż 75% organizacji status Akredytowanego Pracodawcy ma kluczowe znaczenie – nic więc dziwnego, że liczba firm posiadających tę akredytację stale rośnie.
ACCA Approved Employers to organizacje, które stawiają na najwyższe standardy w obszarze szkoleń i rozwoju zawodowego swoich pracowników. Dzięki temu zyskują silną przewagę na rynku pracy – potwierdzając, że inwestują w ludzi, ich kompetencje i przyszłość.
Bycie częścią programu ACCA Approved Employer to nie tylko prestiż i międzynarodowe uznanie. To także:
- realne wsparcie w rekrutacji i retencji talentów,
- narzędzia do budowania ścieżek rozwojowych w zgodzie z globalnymi standardami,
- wzmacnianie marki pracodawcy poprzez dostęp do inicjatyw i promocji ACCA.
Sprawdź, dlaczego coraz więcej firm w Polsce wybiera akredytację ACCA i jak Twoja organizacja może dołączyć do tego grona.

A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
V
Z
*w kolejności alfabetycznej