Obecnie społeczność członków i członkiń ACCA w Polsce liczy sobie 2300 osób, a kolejne 4700 osób jest w trakcie zdobywania kwalifikacji.
Przedstawicielstwo ACCA w Polsce powstało w 2004 roku. Głównym celem działań biura jest promowanie kwalifikacji ACCA na polskim rynku oraz wspieranie studentów i członków organizacji.
Korzystając z fachowej wiedzy i doświadczenia swoich członków i członkiń ACCA w Polsce realizuje własne projekty o charakterze edukacyjno-rozwojowym, m.in. liczne merytoryczne webinaria, szkolenia CPD i ACCA Community Talks & Networking Event.
Poprzez angażowanie się w działania innych firm, instytucji i organizacji promuje rozwój profesji finansisty i rozpoznawalność kwalifikacji ACCA, współpracując z m.in. Ministerstwem Finansów, Giełdą Papierów Wartościowych, Polskim Instytutem Dyrektorów, Brytyjsko-Polską Izbą Handlową czy Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych Lewiatan.
Dzięki bliskiej współpracy z pracodawcami we wszystkich kluczowych sektorach aktywnie działa na rzecz rozwoju kompetencji finansowych i biznesowych wśród pracowników, a także promuje budowanie rozpoznawalności kwalifikacji ACCA.
Biuro ACCA w Polsce promuje kwalifikację ACCA również wśród studentów, nawiązując współprace z czołowymi uczelniami w Polsce i wspierając je w akredytacji swoich kierunków studiów związanych z finansami i rachunkowością. Tym samym działa na rzecz poprawy jakości absolwentów i ich przygotowania do podjęcia wyzwań zawodowych.